IeYnA
"wewewe balik umah"
ingat agik perkataan tue masa kat kolej selepas habis mock hari tue..
aku punya hepi gile boleh balik kelantan..
ye la sebab dah dekat 4 bulan aku tak balik umah..
nak balik punye la jauh
8 jam baru boleh sampai kat kelantan..
semua kawan2 aku balik umah time weekend ..
aku je terperuk kat centrepoint ni..sedih..
homesick ye..!



malam raya..
aku sampai umah..
apa lagi semua cerita nenek moyang aku dengan adik2 aku buka...
lepas gian la dikatakan.sebab rindu sangat kat umah,mak, dan adik2..
aja ,teah ,dengan ayeez teman aku malam tu..
teah dan aja -dioram tak sabar2 tunggu hadiah dari aku..sebab aku janji nak belikan baju kat dioramni baju untuk aja



ni pulak untuk teah



ayeez -kak ina cepat la ayeez nak main game kat laptop kak ina nie...sampai bersepah bilik buat ke kitaoram malam tu..
aja -habit die suke sangat nak tunjuk barang2 baru die kat aku .
masa tu, teah pon bengang la sebab aja suke sangat nak
menunjuk2 .. macam2 ragam tol adik2 aku
aku tak kisah pon..dah namaye perempuan.memang lumrah alam pon..hahahhaaha
aku pulak apa lagi abis sume barang aja aku buat posing malam tue..(btw thanx a lots aja..)




berposing dengan barang2 aja..hehee

aku memang rindu sangat 2 moments together wit my sisters n little brother..
aku bersyukur ALLAH bagi aku adik2 yang baik macam dioram



ayeez


aja




teah


akak cume nak kata akak sayam aja,teah.dan ayeez.....mmmmuah!!!
4 Responses
  1. dealova Says:

    iena...
    cam dah tembam je..hikhikhik ^^


  2. IeYnA Says:

    taw x pe..makan je taw kita nie..
    hahaha..x pe cun tetap ad..hahahah


  3. Anonymous Says:

    kikiki akak yg baek....
    huhuhu ambik r ak jd adeq angkt...
    ne tw ak ak bley dpt adiah gk...
    huhuhu


  4. IeYnA Says:

    nak gak dibah..padahal beza brapa bulan je..x leh blah..x pe2 kalu o jadi adik angkat aku,,aku bg ko hadiah tapak kaki aku..hahah