IeYnA

 sowi la- gambar time bila pon aku x taw..



sorry bdak2 scipp yang sepatutye kita akan jumpa next week kat Mid Valley sebelum dolly,Mieyla,dan Atiey fly ke India..
congrate!! and i'm really proud of all of ue..
ingat tak lagi time kita sama2 apply biasiswa mara dulu?
7 oram je..kak long (Athirah),Dolly,Mieyla,Atiey,Izni,Echuq dan aku..
dan yang best ye...semua pass interview nak buat medic.
aku ingat lagi ,echuq kata kat aku:.eh ina ko wat medic gak ker..aku x caya2..mesti nanti gunting tertinggal dlm perut patient kalu operation..
hahahaha..aku tersalah isi borang la echuq..
aku ingatkan ,aku letak eng,rupa2ye medic..
takpe la aku try nasib je la..kalu dah nasib aku kena amik medic,aku terima je.,.

time interview mara
bapakla..soalan mencabar gile semua..
aku dapat pasal politik coz time tu baru je lepas pilihan  raya..
ada ker die suruh aku comment pasal PAS dan BN..
aku goreng je..
sampai la last part..aku kena tanye pasal rukun negara..ayoyo..kantoi aku tak ingat rukun negara..
aku dah frust menungging ..(dlm hati:sure aku dah tak dapat scholarship sebab die kata,nak fly luar negara macam mana ni,rukun negara pon tak lepas)
fuh!!!
balik je dari interview,aku dapat message

anda dijemput untuk hadir ke kem telekom selama 1 minggu di MMU Kuala Terengganu..
YAH000!!
rupenye application aku untuk biasiswa telekom diterima..
tu la satu2 ye biasiswa untuk aku buat engineering..
mujur la..kalau tidak hidup aku mesti merana jadi DR.
DARAH,,MAYAT..ewwww

7hb Oktober2009
tak sangka koram dah nak fly..
dolly,atiey ,mieyla nak berangkat dah ke India ..
best la koram(balik ke kg halaman..XD XD)
aku ingatkan nak jumpa koram semua kat mid valley next week.
tapi,tetibe ada hal la pula..
sorry my fwens..
apa2 pon,aku wish kat koram semua gud luck..
kalu kita ada rezeki ,kita jumpa lagi..
gonna miss ue all..
friends forever and keep in touch yupt~
Labels: , , | edit post
4 Responses
  1. Matluthfi90 Says:

    kalau ina jadi doctor, tadak pesakit dalam dunia ni.

    :)


  2. IeYnA Says:

    sebab tu aku x nak jadi dr..
    aku nak pesakit pulak..


  3. nasyrah ash Says:

    yna.......
    werever we r, our hearts will always unite.
    amin.


  4. IeYnA Says:

    tapi aku sedih la dolly nak berpisah ngan koram..ko byng la,nanti kat 6 taun x jumpa koram...
    payah nak jumpa kawan baik macam koram..
    aku hepi n sayam gile dpt kawan macam koram..
    nanti jgn lupa kat aku..
    friend 4 eva..luv ue all somuch