IeYnA
rasanya kalau tak silap aku,hari ini hari yang ke-5 mieyla,dolly dan  atiey kat india..bestnye koram semua dah fly..
aku pon tak percaya yang aku berkesempatan nak pergi klia ,jumpa dengan koram semua sebelum koram fly
cam tak percaya selepas 1tahun lebih kot kita dah tak jumpa..
last kita jumpa pon masa kita semua nak pergi interview Biasiswa Mara kat UNIKL
lepas pada tue,semua busy dengan kerja masing2

mula2 sekali,terima kasih kepada darwin  dan alfred
mujur alfred nak bagi pinjam kereta die malam tue
dan darwin pula, sanggup korbankan masa study die demi nak jadi pak cik driver kami
aku takde lesen kereta agik..
plan mula2 nak amik erl jer dan pergi dengan athirah(kak long) dan budak taylor and the gangs..
tapi kak long nak pergi awal..aku pulak ada kelas time tu sampai 4 petang..
tapi tu lah..selalunye benda yang tak diduga tu la yang selalunye menjadi..
dan benda yang telah diplan sejak berminggu2 lagi,akhir-akhirnya cancel..


sebelum tu ,ada kejadian lucu berlaku..
kat kolej aku ada 2 orang nama shikin:soram budak kelas aku dan soram lagi budak kelas engineering 2
dan aku tak tahu yang selama ni, aku plan nak pergi klia tu ,rupanyan dengan shikin budak kelas engineering 2..


aku dengan shikin kelas aku tu,tak rapat sangat..so,aku pon ingat tu number die..
sampai satu masa ,bila shikin suruh ambil dia  dan iva kat 'student house',aku pon bagitahu la kat darwin, yang shikin kelas kita nak tumpang pergi klia juga..
darwin tak percaya.!!.
die kata:wah ina ko dah berbaik ker dengan shikin kelas kita tu??
aku jawab:urmm.kan koram jugak yang suruh aku berbaik...
darwin:bagus lah macam tu..
tapi lain pulak jadinnye.
.bila dah sampai kat student house:darwin kata,wei ina bukan shikin kelas kita la
haaaaah???????aku pandang belakang-la ....rupa2nye selama ni aku  ber   message ngan budak shikin engineering 2  la..
patutla shikin kelas aku macam takde respond, masa dalam kelas haritu , aku cakap kat darwin kuat2 suruh ambil die kat student house nanti..
malu222
hehehehhehe


petang tu,kami semua selamat pon sampai kat klia dengan bantuan GPS handset darwin..
kononnye ...berteknologi nak mampus kan...
bila time balik,everything is back to basic..
handset darwin takde bateri,dan last sekali kena call hakeem gak suruh ajar cara nak balik to damansara
hahhahhah.. baru ko tahu darwin ,handset ko tu sekejab je berjasa...

rasa sedih jer tertiba bila nak berpisah dengan kawan2
tak pernah pulak rasa macam ni sebelum ni
bila tengok mieyla dah start menangis,aku dah jadi tak tahan..


aku sayam kat koram semua..
kita jumpa lagi ea lepas 6 tahun
jangan lupakan aku..
friendship neva ending..   






































friend forever~
1 Response
  1. wawawa~
    bestnyer.....
    naseb baek dah jumpe mila kat umh dio.....
    weh t mu fly...
    oyk deh
    t leh ak jupo mu dkt klia,,,;)